Thursday, December 10, 2009

10 Disember 2009

Pagi ini bangun dari tidur, solat subuh, mengaji. Aku rasa lain macam sikit. Rasa macam susah nak bernafas. Senak perut. dari malam tadi, perut rasa lain macam, tak boleh berdiri lama, mesti rasa sakit. Kenapa agaknya?

Bila tidur pun kurang selesa. Aku tak selesa mengiring seperti biasa, meniarap pun tak boleh. Rasa kurang selesa. Hidung pula tersumbat. Hmmm..kenapa anakku? Ada masalah ker? Risau pula hati ini. Bercadang nak ke klinik, tapi SRD sibuk. Tak kan aku nak pergi bersama2 dengan 3 orang kanak2 ribena itu. Rasanya kalau pergi dengan diorang, belum sampai klinik, aku dah pening kepala..huhu.

Rasa mual makin menjadi-jadi. Morning sickness mungkin.

No comments:

Post a Comment