pregnancy due date

Monday, December 7, 2009

Salam Permulaan....

Blog ini aku wujudkan sebagai catatan perjalanan proses kehamilanku untuk anak yang ke empat ini. Kami baru saja mengetahuinya. Belum pun di sahkan oleh doktor, tetapi home pregnancy test yang aku buat melalui alat penguji kehamilan yang aku beli di farmasi menunjukkan positif. Aku ingin mencatatkan segala apa yang aku alami dalam proses kehamilanku kali ini kerana aku tidak berpeluang melakukannya untuk anak2 ku yang terdahulu. Sesuatu yang pasti akan menjadi antara kenangan paling manis dalam hidupku. Aku tahu itu, kerana ini bukan kali pertama aku mangalaminya. Semoga aku tidak akan malas untuk terus melakukannya sehingga kelahirannya...aminn.

Selain itu, blog ini juga adalah tempat untuk aku letakkan segala petua2 atau apa saja informasi berguna yang aku jumpa untuk ibu-ibu yang sedang hamil. Semoga ianya akan berguna untuk semua dan sebagai ingatan terhadap aku yang selalu alpa.

No comments:

Post a Comment